روز مادر رو به مامان همسرم و مادر خودم از صمیم قلب تبریک عرض میکنم
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی

تهنیت باد سالروز میلاد اسوه ی زهد و تقوا ناز دانه ی ال کسا اقیانوس علم و حلم چشم سار نجابت صابره ی عصمت عصاره ی بعثت هم کفو ولایت پیونددهنده ی حلقه ی نبوت و ولایت بارور کننده ی درخت امامت کوثر الهی قصیده ی پاکی ها مثنوی عرفان غزل خوبیها مدافع ولایت ام ابیها صدیقه ی کبری فاطمه ی زهرا بر همه ی شیفتگان و ره پویان طریقش تبریک و تهنیت باد.

سلام سلامی به اندازه عشق مادرها که هیچ وقت پایان ندارد.

تقدریم میکنم به مامان (ف) عزیزم و مامان خودم امیدوارم که ۱۲۰ سال زنده باشندزن
وجود وعشقم نثارش می کنم.
روز تولد محبت
روز عشق  
روز مادر مبارک
مامان روزت مبارک
م مثل مادر حقیقت است م مثل مهتاب
م مثل مجنون
و در آخر و اول
م مثل مهر
که زاده محبت است  
و یقین دارم که همیشه به یادم است
مادر یعنی محبت امید آرزو
دوست داشتن  راستی وصداقت 
همه ی اینها اسوه ی مادر است 
مادر می تواند همیشه
 سر مشق زندگی باشد
که هر چقدر از روش بنویسیم
تا یاد بگیریم تا زمانی
که نتونیم درکش کنیم
تا نتونیم مثل خودش تمام وجودمون
از عشق به اون باشه فایده نداره 
مادر است که سرچشمه ی خوبی هاست
تا اون نباشه هیچ خونه ای مهتاب نداره 
که بخواد شب های آرزوش رو با اون جشن
بگیره. 
زمزمه های اون که همیشه آرامش می ده و تو 
رو به رویاهات می بره
این مادر است که هیچ وقت قصر آرزوهات 
 رو خراب نمی کنه و هر روز به این  
امید به خدا می گه این قصر آرزوها رو
به حقیقت برسون دست بچه هام رو برسون
به اون ستاره های بالا سر شون
همیشه اولین حرفی که کودک یاد می گیره
کلمه مادر است چرا ؟
چون یک زتدگی رو براش معنا کرده
و براش رنج و سختی کشیده تا 
تاالان تونسته به اون بگه مادر 
و فکر می کنم همیشه اولین آرزو مادر 
شنیدن این کلمه باشه .
این مادر است که هرچقدر هم ازاو 
بگوییم باز نمی تونیم به اون برسیم 
و تشکر کنیم چون چیزی که 
شایسته ی وجود با ارزش
مادر باشه در دنیا وجود نداره 
و خدا هم می دونسته به همین دلیل 
بهشت رو زیر پای اون ها قرار داده
شاید بتونه محبت اونها رو قدر دانی کنه 
از خدا می خوام تا زنده ام هیچ وقت اون رو 
ازم نگیره چرا که درد بزرگی
بی مادر شدن
مامان اینو از صمیم قلب می گم
میخوام همیشه پیشت باشم
مثل همون دوران کودکی
دست بندازم به گردنت
وبا ارامش شب را به صبح برسانم 
دوستت دارم
به امید اینکه هیچ کس محبت کردن به
مادرشو از یاد نبره
S A L I J O O N
 
 
  مادر ای والاترین رویای عشق

مادر ای دلواپس فردای عشق

مادر ای غمخوار بی همتای من

اولین و آخرین معنای عشق

زندگی بی تو سراسر محنت است

زیر پای توست تنها جای عشق

مادر ای چشم و چراغ زندگی

قلب رنجور تو شد دریای زندگی

تکیه گاه خستگی هایم توئی

مادر ای تنهانرین ما وای عشق

یاد تو آرام می سازد مرا

از تو آهنگی گرفته نای عشق

صوت لالائی تو اعجاز کرد

مادر ای " پیغمبر زیبای عشق "

ماه من پشت و پناه من توئی

جان من ای گوهر یکتای عشق

دوستت دارم تو را دیوانه وار

از تو احیاء شد چنین دنیای عشق

ای انیس لحظه های بی کسی

در دلم برپا شده غوغای عشق

تشنه آغوش گرم تومنم

من که مجنونم توئی لیلای عشق

 

 




:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست